Alas Sofa Patchwork..

by - Sunday, May 24, 2015

Kali ni, Ai nak review one of popular products yang ada di blog FH Nur Collections dan di page: Cadar4U..

Sofa or kusyen anda nampak dah old fashion?? Nak tukar perlu modal yg banyak!!! Memperkenalkan... Alas sofa patchwork... Kusyen or sofa anda akan nampak baru & exclusive... Anda dapat jimat berganda-ganda!!!
Order segera... Terbaru dipasaran... Di import khas drp China... 
Pic testomoni dari my lovely customer... Cute je anak-anaknya jadi model... hehehe...
 ************************************************************************
Sis ni beli set L Shape 3pcs dan add on 1pc 70x70... Alhamdulillah, barang sampai dengan selamat.. Dan yang penting customer puas hati..

Apa yang bestnya tentang alas ni?? Dah tentulah, ianya diperbuat daripada 100% cotton... Ringan dan lembut.. Tidak memerlukan ruang simpan yang luas kerana ianya boleh dilipat.. Ianya sangat mudah dibasuh dan boleh dibasuh berulang kali.. Tapi jangan gunakan peluntur ye.. Tidak menyimpan habuk.. Ramai yang tanya, tak bergerak-gerak ke alas tu nanti?? Ok, nak story sikit..di bahagian bawah alas ada anti slip.. Sama macam carpet patchwork.. So no worries ye.. 

Selain set L Shape 3pcs, sekarang ada juga set L Shape English Vantage 4pcs, set Eroupe 4pcs dan set alas meja makan 13pcs.. Design yang cantik-cantik dan sesuai sangat untuk pengemar koleksi 'English Vantage'... 






Haaa.... Cantik kan... Terpukau je tengok... hehehe... Kalau dah terbekenan tu, apa lagi cepat-cepatlah order sebelum kehabisan stok... hehehe..



Nota Jari: Rumah Ai xde sofa, HB sibuk ajak balik duduk KL.. Coz rumah KL selesa.. huhuhu... Takpe lah sayang... Nanti Umi ada duit, kita buat rumah sama macam rumah di KL, ye... 

You May Also Like



0 ulasan