Ukhuwah Bertaut....

by - Friday, August 02, 2013

Perhimpunan terakhir di JPWPKL..
Errrmmmm.. Hari ni dah 2 Ogos 2013.. Last month, Ai tak banyak mencoret.. Sorry la kepada kengkawan yang selalu follow blog Ai.. Bukan apa, banyak perkara yang sukar untuk dikongsikan..

Ramadhan tahun ni, Ai kena gastrik la pula.. Jadinya, asal petang balik kerja je Ai terus terbaring sementara tunggu waktu berbuka.. huhuhu.. Biasa kena gastrik di luar bulan Ramadhan, so boleh la sentiasa mengunyah makanan.. Tapi bila kena gastrik dalam bulan puasa, tak kan la tak nak puasa pula pastu selamba pula boleh solat.. So Ai paksa diri untuk berpuasa walaupun perut terseksa semacam je..
Ai punya geng makan tengah hari sebelum puasa..
Alhamdulillah, pada 29 Julai yang lalu Ai dah melapor diri dan mula bertugas di PPD Timur Laut.. Ini bermakna 26 Julai adalah ari terakhir Ai bertugas di JPWPKL.. Sedih juga la meninggalkan kengkawan yang sporting.. Tapi apakan daya demi masa depan keluarga, Ai terpaksa bertukar ke penang..
Cenderahati kenangan daripada Unit Akaun & Kewangan, JPWPKL..
Namun kebahagian bukanlah suatu yang mudah untuk dikecapi.. Terdapat pelbagai pula halangan & dugaan yang perlu Ai tempuh untuk memulakan kehidupan di Penang.. Walaupun sebelum ni, Ai memang dah pernah duduk Penang.. Hakikatnya ada yang manis dan ada yang perit sehingga sukar untuk dikongsi bersama.. huhuhu...



Nota Jari: Alhamdulillah... Setakat ni warga opis baru memahami masalah yang Ai hadapi.. So Ai dapat start cuti raya dari semalam.. hehehe.. Tapi masuk kerja pun awal dari orang lain la.. huhuhu..

You May Also Like



0 ulasan