Bola Lagi...

by - Saturday, January 05, 2013

Malam tadi sekali lagi ATM berlawan dengan pasukan merah.. ATM turun dengan segak bergaya mengenakan baju berwarna biru muda dan berseluar putih..

Sebenarnya Ai tak tengok sangat pun.. hehehe.. But everytime HM membuat pergerakkan or berdengus, Ai akan segera menumpukan perhatian pada kaca LCD.. Perlawanan berakhir dengan seri 1-1.. Oleh itu, juara ditentukan melalui tendangan penalti 5 kali bagi setiap pasukan secara bergilir-gilir.. Dan kemenangan memihak kepada ATM, apabila berjaya membuat 4 jaringan berbanding 3 jaringan oleh pasukan lawan..

Tahniah pasukan ATM.. Tak sia-sia la dapat tajaan baju dari syarikat luar negara.. hehehe.. Teruskan usaha, semoga lebih banyak kejayaan pada masa-masa hadapan.. 

Betul kata my sifu, ketiadaan pemain-pemain musim lalu (yang telah berpindah ke pasukan selatan) tidak akan memberi kesan yang besar selagi Hai-O ada bersama ATM.. Hehehe.. My sifu pun sokong ATM juga tau...

Yang bestnya, PAT siap peluk pemain-pemain & menjulang piala kemengangan bersama Hai-O.. Then dorang punya seronok melompat-lompat atas stage sampai terbalik backdrop kat belakang tu.. hahaha.. Tak pe, Ai faham kegembiraan mereka kerana ini 1st time ATM menjulang piala kemenangan setelah sekian lama menjadi pasukan belasahan je..

Sekali lagi, tahniah kepada pasukan ATM.. Ai tetap menyokong ATM walaupun sekarang Ai dah tak kerja di opis lama.. But Ai still tinggal serumah dengan ahli ATM... hahaha..



Nota Jari: Hehehe.. Ai bukan peminat tegar bola sepak.. So ulasan Ai sekadar dari sudut pandangan peribadi sahaja...

You May Also Like



0 ulasan