HB Doa Nak Jadi Pandai..

by - Saturday, February 18, 2017

As'salam.. Apa khabar?? Kali ni, Ai nak share tentang IQ-1st.. Sebagai ibu, Ai nak yang terbaik untuk anak-anak Ai.. Satu hari lepas HB solat, Ai suruh HB berdoa..

HB: "nak doa apa umi??"
Ai: "abang doa lah apa yang abang nak?? minta je dengan dengan Allah.. nanti Allah bagi.."
HB: "ok, umi.. errrmmm.. abang cuma nak jadi pandai.."
Menitik air mata Ai dengar HB cakap macam tu.. Masa HB berdoa, Ai aminkan doanya dengan linangan air mata dan mohon agar Allah perkenankan doa anak yang Ai cintai.. Dan sebagai usaha, Ai cuba produk ni untuk memenuhi hajat HB..

Apakah Itu IQ-1st TABLET CERDIK MINDA?

IQ-1st ialah makanan tambahan untuk minda yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Mineral yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak serta orang dewasa terutamanya pelajar.

Apakah Kandungan Yang Terdapat Di Dalam IQ-1st?

IQ-1st mengandungi makanan 'GRED TERBAIK' seperti Kurma, Kismis, Delima, Buah Tin,dan lain-lain.

Kenapa Saya Harus Memilih IQ-1st Untuk Minda Saya?
Anda perlu memilih IQ-1st kerana kesemua kandungan di dalam IQ-1st Tablet Minda - Sunnah Supplement For Brain Development merupakan sumber yang tinggi dengan Serat, Vitamin, Mineral dan Nutrisi yang lain.

Kurma, Kismis, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.

Setiap bahan yang terkandung di dalam IQ-1st memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui ayat-ayat suci Al-Quran dan juga Hadis.

Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah melalui IQ-1st bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anda & anak-anak serta rakan-rakan memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian mereka, Insya-Allah.


Siapakah Pengeluar IQ-1st?

IQ-1st di keluarkan dan di pasarkan oleh syarikat Q-First Empire Venture, sebuah syarikat Muslim dari Pulau Pinang yang sudah 2 tahun berpengalaman dalam jualan produk kesihatan dan kecantikan. Syarikat ini amat mementingkan produk yang berkualiti, suci dan berkesan. Bukan sahaja keuntungan yang di cari, malah keberkatan dalam perniagaan yang menjadi tunjang utama syarikat bumiputera ini.


Adakah Produk Ini Berkesan?

Dengan izin Allah. Produk ini baru berada di pasaran dan kami telah menerima terlalu banyak feedback positif dari pelanggan yang telah mencubanya.


Produk Ini Sesuai Untuk Siapa?

IQ-1st Tablet Cerdik Minda ini diformulasikan khas kepada kanak kanak seawal 2 tahun dan keatas. Ibu yang mengandung jugak boleh ambil IQ-1st.


Cara Pengambilan?

1 botol IQ-1st Tablet Cerdik Minda di datangkan dalam bentuk 60 tablet.
Dicadangkan makan 2 kali sehari sebelum/selepas sarapan dan sebelum tidur.

1 tablet - pagi
1 tablet - malam


Warna IQ-1st Tablet Cerdik Minda?

Warna dan perasa buah delima..merah susu.


Pregnant boleh amalkan tak?

Sangat digalakkan kerana ianya adalah pemakanan sunnah. Ini dapat membantu tumbesaran dan melengkapkan nutrisi bayi di dalam kandungan.


Ibu menyusu boleh amalkan tak?

Boleh kerana ianya dapat menambah susu badan si ibu.


 Kenapa WAJIB memilih IQ-1st?

- Dalam bentuk tablet
- Ringan & Mudah dibawa
- Hanya hisap sahaja
- Tidak perlu simpan di dalam peti sejuk




Nota Jari: Sedap.. Sesuai untuk seisi keluarga.. Nak beli??? Boleh beli di kedai online Hakun Store..

You May Also Like



2 ulasan

  1. In Shaa Allah...Moga-moga termakbul doa Abang nak jadi pandai... Aunty doakan... Menarik ni perkongsian ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih aunty coz doakan abang.. dan tq sebab sudi singgah sini..

      Delete