Permulaan Baru - 2021

by - Friday, January 01, 2021

As'salam.. Selamat tahun baru 2021 kepada semua..  Ya ampun.. Dah lama tak mencoret.. Kekeringan tenaga walaupun banyak idea nak mencoret.. Novel my sis pun baru bab 1 yang post.. Semoga tahun ni mood menulis sentiasa diatas landasan yang betul..




Dah lama tak lama tak munculkan diri, sibuk melayan kerja-kerja hakiki dan melayan emosi yang tak stabil.. Eerrrmmm.. Dah 2 tahun jadi pesakit depression dan dah 2 tahun juga la makan ubat escitalopram.. 

Anak dah 3 orang.. Semuanya masih perlukan perhatian.. Terima kasih encik kanda yang banyak uruskan hal anak-anak.. Kadang-kadang rasa diri tak berguna sebab gagal jadi umi yang baik kepada anak-anak.. Masih gemar berkurung dalam bilik..

Alhamdulillah, anak-anak sangat baik dan pandai uruskan diri serta adik.. Ai bertuah dan bersyukur dikurniakan suami dan anak-anak yang memahami.. 

Encik kanda sentiasa ada bila-bila masa Ai perlukan.. Kalau emosi tak stabil dan menangis, Ai akan call encik kanda.. Encik kanda akan nasihatkan Ai untuk alihkan perhatian dengan menonton anime.. hahahahaha.. Ai online mukabuku hanya untuk menonton anime..

Dah lama tak follow confession yang boleh menyebabkan Ai trigger.. Selalu like je kalau lalu di wall Ai.. hahahaha.. Just nak kekalkan top fans..

Cukup lah kut untuk permulaan baru 2021.. Nanti Ai membawang lagi, ye..

Akhir kata dari Ai; Ai doakan kita semua sentiasa sihat.. Semoga 2021 menjadi lebih baik dari 2020.. Semoga corona cepat pergi agar kita dapat hidup aman dan bebas semula.. Semoga kita semua diberikan keberkatan usia dan rezeki..


Nota Jari: Azam tahun baru, nak kembali aktif mencoret..

You May Also Like



0 ulasan