Gosip Liar!!!

by - Thursday, November 22, 2012

Pepagi lagi dah kecoh kat opis Ai.. Walaupun Ai sibuk dengan usaha menyiapkan report sebelum pemergian Ai secara rasmi hujung bulan depan tapi Ai masih sempat memasang telinga... hahaha.. Kalau nak tau isu apa, kengkawan boleh baca di Malaysia Kini.. Sorry Ai xlink kan coz Ai xnak berpolitik dalam blog..
Then ada yang minta Ai komen berkaitan isu tersebut kat dalam blog.. Errmmm.. Sebenarnya Ai xtau sangat isu ni.. Tapi ada la dengar desas desusnya.. Daripada apa yang Ai baca di page tu ada betulnya & ada yang tidak.. Story tentang that person, kengkawan boleh google je nama dia.. Then boleh tau la permulaan isu ni.. (sorry ni pun, xlink kan juga)..

Apa yang Ai tau, sekarang ni nak sambung kontrak pun that person nak jadi panelnya.. Even interview penyambungan kontrak kumpulan sokongan (kerani la tu).. Ai pun xtau apa motifnya coz hal admin rasanya xde kena mengena dengan akademik, kan?? TNC yang dulu xde ambil hal pun pengambilan or penyambungan kontrak pekerja admin.. Ni mungkin ada sangkut paut dengan entry Ai yang sebelum ni, Hatiku Dilanda Badai..

Tentang penamatan kontrak pensyarah tu pula, Ai xtau jumlah yang sebenar.. Tapi setahu Ai xde la seramai yang dicanang tu.. Apa-apa pun, bagus juga kalau ada yang nak datang siasat.. Kasi betul sikit sini punya pentadbiran.. huhuhu.. Tak de la 'dorang' nak jaga periuk nasi sendiri je.. Perlu la faham konsep bekerja dalam 1 organisasi semuanya saling memerlukan..



Nota Jari: My hubby kata ada hikmahnya Ai xdisambung kontrak coz xde la kena pecat tetiba kalau 'dia' tau Ai ada degree..

You May Also Like



0 ulasan