Debaran - Part 3...

by - Wednesday, December 12, 2012

Pagi ni, my hubby kena masuk duty kem dulu.. Ai beli bekal makan pagi sesiap kat kedai makan dalam kem.. So pukul 7.15 pagi baru gerak ke JPWKL.. Jalan jem la juga, so Ai sarapan dalam kereta je.. hahaha, HM yang drive so boleh la Ai nak makan nasi lemak masa jem.. Tapi alhamdulillah, Ai sampai kat kat sana pukul 7.45 pagi.. 
Pagi ni kami xde taklimat cuma menunggu keputusan penempatan kami sahaja.. Rasanya mesti memasing berdebar-debar menunggu.. hehehe.. Akhirnya, sebelum tengah hari kami diberikan surat penempatan..


Seperti yang Ai duga, Ai di tempatkan di JPWKL.. huhuhu.. Tapi Ai redha.. Kerana Ai yakin & percaya Allah dah tetapkan yang terbaik untuk Ai.. Walaupun Ai harap sangat dapat sekolah yang dekat dengan rumah coz senang la nak uruskan sekolah HB.. Namun Ai yakin Allah xkan & xpernah menzalami Ai.. Kerana Dia lebih tahu kelebihan & kekurangan Ai..So Ai terima dengan terbuka walaupun ada sedikit gusar.. 
Esok petang HM dah kena masuk duty istana.. Ini bermakna esok last hubby boleh hantar & ambil Ai (esok baru nak trainning drive sendiri).. huhuhu.. So apa lagi, balik kerja tadi Ai buat muka kiut la nak bodek hubby supaya ari jumaat pun dia boleh balik train Ai lagi.. hahaha..

Oleh itu, dengan ini Ai mengucapkan selamat bertugas kepada semua kengkawan yang ada kat dalam pic di atas & semua lantikan baru SPP Dis. 2012.. Bersyukur & bekerjalah dengan penuh integriti kerana kita adalah antara yang bertuah terpilih untuk lantikan tetap.. Dan akhirnya terpisah juga dengan gegirl pren Ai tu coz dia di tempatkan di sekolah..


Nota Jari: Kepada kengkawan yang nak add mukabuku Ai, boleh add di SINI

You May Also Like



4 ulasan

  1. pertama sekali.. tahniah dpt lantikan tetap.. alhamdulillah... all the Best to Ai..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. congrats to u. keep it up a gud works for a new place!

    ReplyDelete
  3. terima kasih..hope lepas ni dapat kerja yang lebih baik (guna degree la pl)..

    ReplyDelete